Lifestyleweek 1: dinsdag 28 augustus 2012

Dinsdagochtend: Living

We begonnen de dag met het kiezen van een “buddy” uit het tweede jaar van de opleiding. Deze buddy helpt je niet alleen vandaag maar ook de rest van het jaar. Eline is mijn buddy geworden. We begonnen de dag met de opdracht “over 20 jaar”. Bij deze opdracht gingen we brainstormen over hoe een bepaalde ruimte er over 20 jaar uit zal zien. Wij hadden de ruimte klaslokaal gekregen. Het brainstormen deden we met 3 eerstejaars, 2 buddy’s uit het tweede jaar en 1 derdejaars. Vervolgens moesten we in een halve minuut ons idee pitchen voor een aantal leerlingen en 2 docenten.

Dinsdagmiddag: Leisure

In de middag kregen we uitleg van Carl Rohde over coolhunten. Na de uitleg zijn we samen met onze tweedejaars buddy’s de stad in gegaan om een leuke coolhunt te zoeken. Het resultaat van deze middag hebben jullie eerder al kunnen lezen op mijn blog onder de categorie: “Coolhunts ILS”. Na het coolhunten heeft mijn buddy Eline me geholpen deze blog op te zetten en mijn eerste coolhunt uit te werken.

Leave a Reply

