Lifestyleweek 1: vrijdag 31 augustus 2012

Om 12 uur moesten we op school zijn. Hier kregen we een verhaal te horen van Roy Grunewald. Voor ik naar school ging twijfelde ik heel erg over wat we te horen zouden krijgen maar toen ik eenmaal op de fiets naar huis zat vond ik het geweldig!

Roy vertelde over zijn leven. Over zijn droom van vroeger dat hij circusdirecteur wilde worden. En dat zolang je durft te dromen, alles kan. Roy heeft erg veel inspirerende dingen verteld en ik ben er zeker van dat zijn verhaal mij nog lang bij zal blijven. Ook zijn “sprookje” was erg leuk. Hij vertelde ons Doornroosje 2.0. Een verhaal over een prinses die geboren werd en het tot haar 18 heel goed had. Op haar 18de viel zij in een diepe slaap en gebeurde er een heleboel nare dingen met het land. Doornroosje praatte in haar slaap en met haar dromen zouden wel eens alle problemen opgelost kunnen worden.

Na het verhaal van Roy Grunewald hebben we een wensflesje gevuld. In dit flesje hebben we een briefje gestopt met hier opgeschreven een wens voor over een langere tijd. Het flesje hebben we stevig dicht gedraaid en word op school bewaard. Ik ben benieuwd of het uit komt!

Toen ik aan het eind van deze schooldag naar huis fietste drong het echt tot me door: deze week was het begin van de rest van mijn leven!

One thought on “Lifestyleweek 1: vrijdag 31 augustus 2012

Leave a Reply

