Van mijn vader

Wie weet beter wie en hoe ik ben dan een van mijn eigen ouders? Niemand natuurlijk! Daarom heeft mijn vader stukje geschreven over mij om jullie een beter beeld te geven van wie ik ben.

Veel leesplezier!

Een typische puberteit zowel met ups en downs hebben Nicole d’r karakter afgemaakt en gevormd tot wat ze nu is. Haar karakter heeft een sterke eigen wil, is impulsief maar toch bedachtzaam. Ze is erg sfeergevoelig en voelt stemmingen goed aan en laat zich daar ook door beïnvloeden. Is erg zelfstandig geworden en kan goed voor zich opkomen. Is over het algemeen overtuigd van haar gelijk en kan slecht tegen vermeend onrecht dat tegen haar wordt gedaan.

Ze staat open voor nieuwe trends op allerlei gebieden maar is allesbehalve een slaafse volger. Ze blijft oprecht in wat ze wel en niet mooi vind en uit dat ook als dat wordt gevraagd. Ze zal niet snel zeggen dat ze iets mooi vind als ze dat ook echt niet vind. Dat is net zo vaak een voordeel als een nadeel.

Ze waardeert de gezelligheid van huisdieren wat logisch is, gezien het feit dat ze haar leven lang huisdieren om zich heen heeft gehad. Omgang met mensen vind ze fijn maar ze is wel kieskeurig. Ze wil en hoeft geen allemansvriendje te zijn.

Alle ingrediënten voor een mooie toekomst zijn aanwezig als ze zich op alle gebieden blijft ontwikkelen als in de laatste jaren.

 

Leave a Reply

